Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jaki jest czas realizacji zamówień ?

Zamówienia realizujemy na bieżąco i wysyłamy tak szybko jak to tylko możliwe - do 24h w dni robocze.  

2. Czy mogę zakupić kartę podarunkową?

Oczywiście znajdziesz ją tu ........... Twój prezent zawsze będzie trafiony, osoba która ją otrzyma może w 100% wykorzystać na zakupy w naszym sklepie.

3. Czy mogę moje zakupy wysłać jako prezent ?

Aby zamówić wysyłkę jako prezent należy w "Adresie dostawy" wpisać adres odbiorcy przesyłki. W paczce nie znajdą się informacje o cenie produktów. Dokument zakupu przesyłamy elektronicznie na email podany w zamówieniu. Na życzenie dołączymy do paczki kartkę z życzeniami - treść należy wpisać w uwagach do zamówienia. Dodatkowo jeśli masz takie życzenie zapakujemy Twój prezent tak jak sobie tego życzysz w celu ustalenia szczegółów skontaktuj się bezpośrednio z nami telefonicznie tel. 782 103 908 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej   sklep@tuliki.pl . Musisz wiedzieć jednak, że nasze paczki standardowo są pakowane bardzo  estetycznie.

4. Czy mogę zmienić sposób płatności?

Oczywiście, skontaktuj się z nami telefonicznie tel. 782 103 908 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej   sklep@tuliki.pl .

5. Moja płatność nie powiodła się, co zrobić ?

Jeśli masz dostęp do strony podsumowania zamówienia - strona jest jeszcze otwarta, masz dostęp do maila z potwierdzeniem zamówienia lub jesteś zarejestrowanym klientem - możesz sam ponowić płatność za pomocą przycisku "Ponów płatność". W przeciwnym wypadku prosimy skontaktuj się bezpośrednio z nami telefonicznie tel. 782 103 908 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej   sklep@tuliki.pl .Pomożemy Ci wrócić do strony zamówienia lub wygenerujemy wygodny link do płatności.

6. Nie dotarły moje zakupy, co zrobić ?

Jeśli czekasz na przesyłkę dłużej niż trzy dni robocze - prosimy o kontakt. telefonicznie 782 103 908 lub e-mail sklep@tuliki.pl. Najszybciej jak to możliwe, ustalimy, co się stało.

7. Czy mogę wysłać swoje zakupy za granicę?

Istnieje taka możliwość natomiast koszty przesyłki ustalane są indywidualnie. Prosimy o kontakt telefoniczny 782 103 908 lub mailowy sklep@tuliki.pl

8. Jak zwrócić zakupiony towar?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, napisz do nas maila na adres sklep@tuliki.pl do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. W mailu podaj numer zamówienia i nazwę produktu który chcesz zwrócić. W mailu zwrotnym otrzymasz instrukcję wysyłki produktu. Produkty możesz odesłać do 14 dni od przesłania informacji o zwrocie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce: Zwroty i reklamacje.